Friday, June 19, 2009

PERgIMU mEMbAWA sEPARUH hIDUpkU

Posted by manja at 3:15 AM
Hari ini genap pemergian mu 10 tahun.Jika masih hidupmu mungkin dah besar anak-anak kita.Walau sakit walau perit aku terima dengan seadanya.Kau pergi di hari pernikahan kita..kau tinggalkan aku tanpa sebaris kata.10 tahun berlalu bagai semalam ia bertamu...kasihku buatmu teguh dan tiada dua nya.Pergimu hilang separuh hidupku..Ezar hari ini aku menangis lagi tatkala mengenangkan kisah kenangan silam kita.Kisah cinta kita.Mana bisa ku raih lagi semua itu syg.Mana bisa ku temui cinta setulus mu syg.Aku telah mencuba memiliki cinta yg lain namun hampa segala.Biar ku genggam erat kasihmu buat ku walau 1000 tahun lagi.Kering air mata kini syg....pemergianmu tinggai kesan di hatiku.Aku tidak saja kehilangan kasihmu tetapi di bawa pergi bersama kasih bondaku.Bayangkan syg...sedang aku berduka dgn pernikahan yg tak mungkin terjadi ..sdg aku merawat lara dgn pemergian mu..bonda tempat ku luahkan rasa sedih dan perih juga pergi tinggalkan aku.Pada siapa aku mahu palungkan derita ini pada siapa mahu ku raungkan sengsara terbeban di hati..siapa bisa memahami..kerinduan ini..10 tahun ku bujuk hati ku rawat duka..10 tahun ku belajar erti kasih dan syg namun ku kecewa.Dimana kan ku cari ganti serupa dgn mu.Bertahun semai kasih sekalipun tak pernah kau sakiti aku..Kenapa tidak aku yg pergi dahulu dari mu mengapa kau yg pergi dulu.Andai itu terjadi mungkin aku tak seteruk begini.Syg..aku tetap begini mencari dan mencari sebuah kasih dan cinta...terkadang aku berfikiran biarlah begini selamanya.Tidur malam ku bertemankan saat indah kenangan kita bersama....Ezar sesungguh nya aku patrikan cinta ini hati ini hanya utkmu....dan dia masih seperti dulu sedikit zarah pun tak pernah berubah.Aku tetap kekasihmu yg setia pada sumpah dan janji.Kau ingkar pada sumpah mu..kau tinggalkan aku sendirian tanpa bicara.
Sayang..ku doakan rohmu di tempatkan di kalangan org2 yg di kasihi apabila rindu padamu menjelma hanya doa sebagai utusan rinduku....al-fatihah buatmu sayang..semoga kau bersemadi dengan aman.Aku menyintaimu selamanya...AL_FATIHAH BUAT ALLAHYARHAM HUSRIZAR HUSSEIN

0 comments on "PERgIMU mEMbAWA sEPARUH hIDUpkU"

Post a Comment

 

MANJA Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez